Perasmian Blog


Pada dinihari 12 April 2008,jam di komputer menunjukkan 1.50 pagi.Tatkala isteri aku nyenyak dibuai mimpi,aku masih berada di hadapan komputer ini,untuk menyiapkan sebuah blog baru,yang akan menghidangkan isu,berita,pengalaman,pandangan,ragam dan sebagainya,diadun menjadi satu saluran media yang dinamakan blog.Blog yang akan aku rasmikan ini,bakal menghimpunkan beberapa cerita serta artikel yang akan di tulis oleh beberapa penulis jemputan yang aku kenali.Mereka akan menulis berdasarkan pengalaman dan pengetahuan mereka sendiri.Aku harap korang semua yang bakal mengunjungi blog aku nanti,akan dapat memberi support kepada kami.

Ok lah..aku pun dah mengantuk ni,nak masuk tidur lah.Akhir kata,dengan lafaz "Bismillahirrahmanirahim" aku dengan ini merasmikan blog ini.Wassalam..chow !

0 comments: